Jak jsem psal v úvodu, situace se změnila. Velké nadšení vystřídalo vystřízlivění a změna rozhodnutí. Jelikož mám staré motorky, i tenhle Forman dostal šanci na reinkarnaci. O historii Formanů zde psát nebudu, tu známe všichni, co se o ně zajímáme. Jelikož je to ale naprosto identické auto, které jsem měl před 30-ti roky, volba byla jasná. Odvezl jsem ho do servisu, kde zněl rozkaz jasně, vyvařit a celolak. Ona příprava na cestu na Balkán byla důkladnější. Kompletní generálka motoru, nový startér, chladič, vodní pumpa, hadice, silentbloky, řízení, ramena, čepy, tlumiče, celé výfukové potrubí a přední blatníky v laku. Přední brzdy repasované a nové brzdové hadice. Toto konkrétní auto mělo celkem náročnou většinu svého života. Nejdřív ho vlastnila jedna paní jako nové. Pak nastal zlom u dalšího majitele. Auto sloužilo vyloženě jako dělník a odkladiště. Sice bylo o něj nějak pečováno, ale spíše, aby fungovalo. Pak jsem ho dostal do ruky já.....

Po nárazu dodávky, jsem ho odvezl do servisu, kde měl být do konce března 2024 uveden do stavu takřka nového auta. Po 5-ti měsících, kdy se nice nedělo, jsem málem podruhé skončil na koronárce. Tak honem honem ho dali ke klempířovi, který po rozebrání předku zjistil, že operace bude delší anáročnější. Díry a rez všude, horní část nosníků, na které se shora montují blatníky totálně rezavé a pravá strana prasklá po přenesení nárazu dodávkypřes rozpěrnou tyč. Takže vš rezavé vyříznout, uříznout na zdravý plech a vařit.... cca. 30 hodin práce. Odmašlení, vyvaření, napasování blatníků, nového nárazníku a haubny zpět. Zbytek se do ého termínu stihnout nedá. Takže nedodělaný Forman povalí na akci řekněme, v obstojném stavu....

Komentáře

Nikdo zatím žádný komentář nepřidal. Buďte první!
Přidat komentář
Kontrolní kód